phone+36 30 263 9394
HU EN
search
profile
cart

Gyakran ismételt kérdések

1. Mik az általános elérhetőségeink?
Nyitva tartás: Hétfőtől-Péntekig 9:00-17:00-ig.

Általános információs e-mail: info@digitalflash.eu
Szervíz e-mail: szerviz@digitalflash.eu

Ügyfélszolgálati telefonszám: +36 30 263 9394
Garanciális ügyintézés telefonszám: +36 30 264 9396
Jelen elérhetőségeink csak nyitvatartási időben elérhetőek.
2. Mi a rendelés menete?
A kiválasztott terméket a „Kosárba rakom” gombbal a kosárba teheti, mely a jobb oldalon mutatni fogja a megrendelt termékek mennyiségét, illetve árát.
Amennyiben mindent kiválasztott, a Kosárban a „Tovább a pénztárhoz” gombra szükséges kattintani.
Ezután a „Személyes adatok” oldalra vezet a Webshop, ahol értelemszerűen a rendeléshez szükséges alap adatokat kell megadni.
Az adatok megadása után a „Tovább” gombra kattintva a számlázási és szállítási adatok kitöltése, és a fizetési mód megválasztása szükséges.
Az adatok kitöltése után a „Tovább” gombra kattintva az Adatok ellenőrzése következik.

Amennyiben minden rendben van, kattintson az ÁSZF és az Adatkezelési szabályzat elfogadása után a „Megrendelés” gombra.

A sikeres megrendelésről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk.
3. Szükséges-e a regisztráció?
Nem, nem szükséges a regisztráció. Regisztrált profil nélkül, a számla kivételével mindent le lehet utólag kérni rendszerünkből.
4. Hogyan vehetem át a rendelésemet?
Rendeléskor ki lehet választani, hogy személyes az átvételi pontunkon, vagy házhozszállítással, vagy csomagpontra kért átvétellel.
5. Sikeres megrendelés esetén mikor kapom meg a terméket/termékeket?
Amennyiben a megrendelni kívánt termék raktáron van és a megrendelés délután 14:00 óráig beérkezik a Szolgáltatóhoz, úgy azt a futárszolgálat a következő munkanapon, de legkésőbb 2 munkanapon belül kiszállítja a megadott címre.

A délután 14:00 óra után leadott rendeléseket a 2 munkanapon, de legkésőbb 3 munkanapon belül szállítja ki a futárszolgálat a megadott címre.

Amennyiben a megrendelni kívánt termék csak külső raktárból elérhető („Nincs raktáron” státuszú), azt a futárszolgálat 2-3 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre.

Esetenként előfordulhat, hogy a külső raktárból érkező termékeket („Nincs raktáron” státuszú) nem tudjuk beszerezni, erről mindenképpen értesítjük az Ügyfelet. A beszállítónknál tévesen feltüntetett raktárkészletért felelősséget nem vállalunk.
6. Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Banki előre utalás
- OTP Simple Pay
- Utánvét: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a „Házhozszállítás futárszolgálattal” fizetési módot.
- OTP Áruhitel
- Átvételi pontunkon bankkártyás fizetés: átvételi pontunkon kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség, készpénzes vásárlásra nincs
7. Meddig tudják tartani a rendelésem?
Személyes átvétel esetén a rendelését az átvételről értesítő e-mail kiküldésétől számított 5 munkanapig áll módunkban fenntartani. Az 5. munkanap leteltével a rendelést automatikusan töröljük rendszerünkből. Abban az esetben, ha nem tudja átvenni a rendelést 5 munkanapon belül, azt kérjük, írásban jelezze felénk.

Banki előre utalás esetén, ha 2 munkanapon belül nem érkezik be bankszámlánkra a rendelés ellenértéke, töröljük a rendelést rendszerünkből. Ez alól kivételt jelent az, ha jelzi ügyfélszolgálatunk felé e-mail-ben, hogy leghamarabb mikor tudja kifizetni. Ebben az esetben felülbíráljuk kérelmét, hogy meddig tudjuk rendelését fenntartani, vagy újra szükséges rendelni a piaci ár változása, vagy nem várt helyzet/esemény miatt.
8. Mire hivatkozzak személyes átvételkor?
Lehetőség szerint a rendelési számra, de természetesen lehet névre, telefonszámra is.
9. Mennyibe kerül a házhozszállítás?
A kiszállítási díj a rendelt termék mennyiségétől, súlyától függ, de átlagosan bruttó 1.450 Forint. Utánvétes rendelés esetén bruttó 1.750 Forint kiszállásonként. Előre fizetett rendelés esetén ez a díj nem kerül felszámításra.
10. Van-e lehetőség hitelre vásárolni?
Igen, van lehetőség rá, a részletek pedig az „Áruhitel” menüpont alatt találhatóak.
11. Rossz a termékem. Mi a garanciális ügyintézés menete?
Amennyiben hibát tapasztalt a termékkel kapcsolatban, azt kérjük ne használja többet és azonnal értesítse ügyfélszolgálatunkat.

A hibás terméket valamilyen módon juttassa vissza hozzánk (személyesen, vagy futárszolgálattal, a cím: 1043 Budapest, Csányi László utca 34.), az eredeti számlával, jótállással és egy saját szavaival leírt probléma meghatározással mellékelve. Amint megérkezik hozzánk a termék, szervízünk bevizsgálja és telefonon értesíti a további teendőkről.
12. Milyen garanciát vállalunk?
Minden egyes termékünkhöz gyártói garanciát adunk. Ez több hónapos, éves és élettartamos garancia lehet.

Élettartam garancia: Az adott termék gyártásának végéig szóló garancia.
13. A számlát és a jótállási jegyet milyen módon kapom meg?
A számlát és a jótállást minden megrendeléshez csatoljuk, akár személyes átvételt választott, akár házhozszállítást. Mindamellett a jótállást elektronikus úton is elküldjük. Amennyiben a számlára szüksége van elektronikus úton is, kérjük, ezzel kapcsolatban írjon egy e-mailt ügyfélszolgálatunkra.
14. Mi a teendő elállás esetén?
Az elállással kapcsolatos fontos információk itt érhetők el: https://www.pb.digitaltrend.hu/elallas

Amennyiben minden kritériumnak megfelel, kérjük töltse ki az erre vonatkozó nyilatkozatot: Elállási nyilatkozat

Kitöltés után kérjük küldje el ügyfélszolgálatunknak e-mailben.
15. Mi a teendő, ha nem a megrendelt terméket kapom?
Ha véletlenül nem azt a terméket kapta, amit rendelt – hiszen mi is emberből vagyunk, néha hibázhatunk -, kérjük azt azonnal jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén.

További teendők (ha esetleg másképp nem kérjük):
Juttassa el hozzánk a nem megfelelő terméket személyesen, vagy futárszolgálattal. Amint megérkezik a termék hozzánk annak cseréjét azonnal elindítjuk. Amennyiben a nem megfelelő termék csomagolását megbontották, abban az esetben csak -10%-os árcsökkenéssel tudjuk visszavenni.
16. Megkaptam a jótállást, ez mit jelent?
2021. január 1.-től a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján kötelesek vagyunk kiküldeni elektronikus úton a jótállási jegyet. Ezt papírformában is átadjuk vásárlóink részére a számlával együtt.

Amennyiben előbb kapja meg a jótállást, mint az értesítőt a szállításról/átvételről, kérjük, várja meg, míg visszajelzünk a megrendeléssel kapcsolatban.
phone+36 30 263 9394