phone+36 30 263 9394
HU EN
search
profile
cart

Általános Szerződési Feltételek

Impresszum

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Digital Flash Cloud Kft (továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által a www.digitalflash.eu weboldalon (továbbiakban: Webshop) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél, a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.digitalflash.eu weboldalon keresztül történik.

A szolgáltatók adatai:

A szolgáltató neve: Digital Flash Cloud Kft
Képviselő: Alföldi Richárd ügyvezető
Adószám: 26761853-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-343400
Bejegyző hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Székhely: 1043 Budapest, Csányi László utca 34.

A honlap (egyben a www.digitalflash.eu Webshop) üzemeltetője a Digital Flash Cloud Kft.

Tárhelyszolgáltató adatai:

A tárhelyszolgáltató neve: Websupport Magyarország Kft.
Címe: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
Elérhetősége: info@mhosting.hu

A tárhelyszolgáltató neve: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Címe: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
Elérhetősége: info@elin.hu

Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

Az Digital Flash Cloud Kft. honlapján és annak aloldalain (www.digitalflash.eu) található összes grafikai és technikai szerkezet, megjelenítés megvalósítási módozatai, valamint a termékekre, Digital Flash Cloud Kft-re vonatkozó összes adat, leírás illetve kép az ezen oldalakon látható formában az Digital Flash Cloud Kft. tulajdonát képezi, vagy azok használatára, megjelenítésére jogosult. A jogtulajdonos hozzájárulása nélkül ezek felhasználása a szerzői jogok megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után.

A www.digitalflash.eu-ra (és annak aloldalaira) való hivatkozás során tilos úgy linket elhelyezni, hogy az valamely más oldal részeként jelenítse azt meg. Minden más esetben az oldalunkra mutató link elhelyezéséhez hozzájárulunk.

Az Ügyfél a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget, amennyiben az Ügyfél más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

1. Szerződés, a rendelés folyamata:

A www.digitalflash.eu Webshopban eladásra kínált termékek képezik a Felek közötti szerződés tárgyát. A megvásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét leírásban találja meg részletesen. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságairól és jellemzőiről rendelés előtt tájékozódhat a Webshopban megadott információk, valamint a gyártói honlap segítségével. A Webshopban található gyártói honlap termék-linkje a termék Webshopba történő felvitelkori adata, amely később változhat, így előfordulhat, hogy a link elavul, azonban élő linkek megjelenítésére folyamatosan törekszünk.

Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassák el, hogy pontosan azt a terméket rendelhessék, amelyre szükségük van.

A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, a megrendelt terméktől esetenként eltérhetnek.

A megjelenített termékek kizárólag online a Webshopon keresztül rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttóban, forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás illetve az utánvét díját. Külön csomagolási díj nem kerül felszámításra.

A rendelés folyamata:

A megrendelő a megrendelése elküldésével a Digital Flash Cloud Kft Ügyfelévé válik. A megrendelést ügyfélszolgálatunk az automata visszaigazolást követően egy újabb e-mail-ben értesíti az Ügyfelet a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről. Ezen visszaigazolás után tekinthető véglegesnek a szerződés létrejötte. A visszaigazolás 48 órán belül megérkezik az Ügyfélhez, ennek hiányában a megrendelése megismétlése szükséges.

A kiválasztott terméket a „Kosárba rakom” gombbal a kosárba teheti, mely a jobb oldalon mutatni fogja a megrendelt termékek mennyiségét, illetve árát.
Amennyiben mindent kiválasztott, a Kosárban a „Tovább a pénztárhoz” gombra szükséges kattintani.
Ezután a „Személyes adatok” oldalra vezet a Webshop, ahol értelemszerűen a rendeléshez szükséges alap adatokat kell megadni.
Az adatok megadása után a „Tovább” gombra kattintva a számlázási és szállítási adatok kitöltése, és a fizetési mód megválasztása szükséges.
Az adatok kitöltése után a „Tovább” gombra kattintva az Adatok ellenőrzése következik.

Amennyiben minden rendben van, kattintson az ÁSZF és az Adatkezelési szabályzat elfogadása után a „Megrendelés” gombra.

A sikeres megrendelésről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk.

A megrendelését – amennyiben regisztrált vásárló - webshopunkon a későbbiek folyamán is visszanézheti a „Profil” menüpont alatt.

Szállítási módok:

  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal az Ügyfél által megadott címre
  • Személyes átvétel a GLS csomagponton az Ügyfél által kiválasztott ponton
  • Személyes átvétel átvételi pontunkon

Fizetési módok:

  • Banki előre utalás
  • OTP Simple Pay
  • Utánvét: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a „Házhozszállítás futárszolgálattal” fizetési módot.
  • OTP Áruhitel
  • Átvételi pontunkon bankkártyás fizetés

FONTOS:

  • személyesen, átvételi pontunkon kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség, készpénzes vásárlásra nincs
  • Személyes átvétel esetén a rendelését az átvételről értesítő e-mail kiküldésétől számított 5 munkanapig áll módunkban fenntartani. Az 5. munkanap leteltével rendelését automatikusan töröljük rendszerünkből! Abban az esetben, ha nem áll módjában 5 munkanapon belül átvenni a megrendelt terméket/termékeket, kérnénk, hogy írásban jelezze felénk
  • banki előre utalás esetén, ha 2 munkanapon belül nem érkezik be a bankszámlánkra a rendelés ellenértéke, töröljük a rendelést rendszerünkből
  • Simple Pay, OTP Simple Pay fizetés esetén 24 óra elteltével töröljük a rendelést, ha nem teljesül a tranzakció előzetes értesítés nélkül,
  • utánvéttel való megrendeléskor, amennyiben a rendelés összértéke a túlhaladja a bruttó 250.000 Forintot, úgy cégünk a vételár 20%-át kérheti előleg megfizetéseként. Cégünk az előleg megfizetése után küldi ki a terméket a rendeléskor megadott címre.

Szállítási költség GLS futárszolgálattal:

A www.digitalflash.eu Webshop kedvezményes szállítási költségei alább láthatóak. A kiszállítási díj a rendelt áru mennyiségétől, súlyától függ. A szállítási idő a rendelést követően egy munkanap, de pontos tájékoztatást minden termék esetén a termék oldalán talál. GLS csomagpont esetén 0-20 kg-ig terjedő csomagnál bruttó 1.100 Forint, míg 20 kg felett bruttó 1.700 Forint.

Súly
Ár/Csomag
< 2 kg
1450
< 3 kg
1600
< 5 kg
1700
< 10 kg
1850
< 15 kg
2050
< 20 kg
2200
< 25 kg
2500
< 30 kg
2750
< 40 kg
2950

A Digital Flash Cloud Kft utánvétes fizetés esetén kezelési költséget számít fel, melynek díja bruttó 1.750 Forint kiszállásonként. Előre fizetett rendelés illetve előre utalás esetén ez a díj nem kerül felszámításra.

A Digital Flash Cloud Kft személyes átvételre is lehetőséget biztosít, amely díjtalan. A cím: 1044 Budapest, Ipari park utca 10. Amennyiben a beérkezéstől számított 10 napon belül a ki nem fizetett terméket a megrendelő nem veszi át, ebben az esetben megrendelését töröljük rendszerünkből.

Amennyiben a vásárló az üzletben történő átvételt választotta, a terméket előre kifizette, a termék beérkezéséről küldött első értesítés után 45. napig nem veszi át, azt a Digital Flash Cloud Kft akként tekinti, hogy a vásárló termék tulajdonjogával a Ptk. 5: 30. § rendelkezéseinek értelmében a felhagy.
A Digital Flash Cloud Kft fenntartja a jogot, hogy a terméket ebben az esetben minden további értesítés nélkül megsemmisíti, mely esetben a vásárlót sem kártérítés, sem vételár visszatérítés nem illeti meg. Az Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a termék beérkezését vagy kicserélésért követő 5-8. napon, a 10. napon és a 30. napon is értesítést küldjön a vásárlónak termék beérkezéséről.

1.1 Árak:

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból a Szolgáltató az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben a Szolgáltató az árat hibásan tüntette fel és megrendelés érkezett a termékre, de még szerződést nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár esetén” pontja alapján jár el a Szolgáltató.

1.2 Eljárás hibás ár esetében:

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

1.3 Készlet elérhetőség:

A Webshopban kétféle készlet státusz lehetséges:

  • „RAKTÁRON” jelentése: a termék rendelhető, fizikailag a Szolgáltató raktárában található
  • „NINCS RAKTÁRON” jelentése: a termék beszállítón keresztül elérhető. Ebből a státuszú termékből cégünk nem tart raktárkészletet, vásárlás csak előzetes megrendelés után lehetséges.

2. Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a 4.§ 2. pont: fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy; (Ptk. 8:1.§ 3.).

Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó eláll, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

A Fogyasztó az elállási- vagy felmondási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján is érvényesítheti. Az Elállási nyilatkozat itt érhető el. (Ide kell majd egy link)

A Felek megállapodnak, illetve a Fogyasztó kifejezetten beleegyezik, hogy a Szolgáltató a Fogyasztó valamennyi ellenszolgáltatást az elállástól ill. felmondástól számított tudomásszerzéstől számított 14 napon belül, a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. Utalvánnyal történő vásárlás esetén - fentebbiekre figyelemmel - a vételár azon részét, amelyet utalvánnyal fizettek meg, új utalvány kibocsátásával téríti vissza a Szolgáltató.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Fogyasztó számára visszafizetendő összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy a terméket visszaküldte. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódótöbbletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

2.1. A Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási- és felmondási jogot

a) Nem illeti meg elállási jog a Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
b) Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót a csomagolásból kibontott, illetve minden olyan termék esetében, amely test nedvvel érintkezhet, azt felszívhatja.

  • Ilyen termékek:
  • Fül nyílásba helyezhető fülhallgatók
  • Fejhallgatók szivacs párnával
  • Olyan fejhallgatók melyek kialakításuk révén felszívhatják az izzadtságot, test nedvvel érintkezhet
c) Nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog olyan termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel. d) A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Tehát bontott termékek esetében -10%-os értékcsökkenéssel vehetőek vissza azon termékek, amiktől a Fogyasztó elállni kíván. e) Nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, az elállásra és felmondási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ. f) Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. g) Amennyiben gyári hibás a termék, elállásnak helye nincs.

A Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. (Ide kell link)

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el. (Ide kell link)

3. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság

3.1. Kellékszavatosság

  • Milyen esetben élhet a Fogyasztó a kellékszavatossági jogával?

A Fogyasztó a Digital Flash Cloud Kft. hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

  • Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót kellékszavatossági igénye alapján?

A Fogyasztó – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

- Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az a Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
- Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

  • Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó kellékszavatossági igényét?

A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

  • Kivel szemben érvényesítheti a kellékszavatossági igényét?

A Fogyasztó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

  • Milyen egyéb feltétele van a kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Digital Flash Cloud Kft Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

3.2 Termékszavatosság

  • Milyen esetben élhet a Fogyasztó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

  • Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

  • Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék forgalmazó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

  • Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

  • A gyártó (Forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3.3 Jótállás

  • Milyen esetben élhet a Fogyasztó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés 6. pontja alapján a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 2013. évi V. törvény (Ptk.) a hibás teljesítésről szóló fejezete alapján az Digital Flash Cloud Kft egy évig jótállásra köteles.

  • Milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg a Fogyasztót jótállás alapján?

A Fogyasztót egy éven belül a jótállási jegyben foglalt jogok illetik meg.

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási határidő a termék Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Amennyiben a Fogyasztó a terméket az átadástól számítva hat hónapon túl helyezi üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a termék átadásának napja.

A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a Szolgáltató székhelyén (1044 Budapest, Ipari park utca 10.) közvetlenül érvényesítheti.

Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint

- kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
- az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (...) nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

  • Mik a jótállás alól kizáró okok?

- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés. - Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás. - Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram) - Amennyiben a terméken végzett javítási/szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett. - Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

A Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 9/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

A minőségi kifogásokkal kapcsolatban kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@digitalflash.eu e-mail címen.

  • Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

3.4 Egyéb garanciával kapcsolatos tudnivalók

A garanciális, vagy egyéb ügyintézésből visszaérkezett termékeket az e-mail illetve telefonos értesítést követő 21 napig tároljuk. Az át nem vett termékekért a 21. napot követően napi 300 Ft tárolási díjat számítunk fel. A 180 napig át nem vett termékeket, illetve ahol a tárolási díj már meghaladja a termék értékét, nem tároljuk tovább. A tárolás megszűnéséről külön értesítést nem küldünk.

Az általunk forgalmazott termékek irodai vagy otthoni felhasználásra készültek, iparszerű használatra csak akkor alkalmasak, ha ezt külön jelezzük, illetve a termek honlapján fel van tüntetve.
A jótállási jegyet házhozszállítással vagy csomagpontra kért átvétel esetén a csomag tartalmazza, illetve személyes átvétel esetén a számlával együtt mellékeljük. A jótállási jegyet elektronikus formában is letölthetik a webshopunk Jótállás/Garancia menüpontja alatt, a rendeléskor megadott e-mail cím és rendelésszám megadásával.

A termék csomagolását őrizze meg, lehetőleg a teljes garanciális idő alatt, de legalább a távollévők között kötött szerződéstől való elállás bejelentési határidejéig. A szállítást abban visszacsomagolva lehet a legbiztonságosabban megoldani, így kérjük ilyen módon tegye.

4. Jogérvényesítés

Ügyfelünk vállalja:

Egyéb módon történő átvétel során: amennyiben a megrendelt termék megérkezik, az átvétel igazolása előtt ellenőrzi, a termék hiánytalanul és nem látható rajta külsérelmi nyom. Amennyiben ezzel kapcsolatban problémát észlel, kérjük lehetőleg haladéktalanul jelezze azt cégünknek. A terméket ne vegye használatba, sem a termék csomagolását, sem a cégünk által használt csomagolást ne dobja ki, kollégánkkal egyeztessen melyik csomagolást szükséges visszajuttatnia a termékkel.

Hiba esetén ne használja tovább!

Amennyiben termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően a 19/2014. NGM rendelet által meghatározottak szerint járunk el.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A eljárásban az Digital Flash Cloud Kft részvétele kötelező.

5. Egyéb rendelkezések

A Digital Flash Webshop-ban való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Digital Flash Cloud Kft-t nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba van az internetes hálózatban, ami megakadályozza a www.digitalflash.eu akadálytalan működését és a vásárlást.

A Digital Flash Cloud Kft. szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. A Digital Flash Cloud Kft nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely látogató rovására történt csalás miatt.

Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a vásárlási feltételekben rögzített szabályokat, a Digital Flash Cloud Kft szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját.

6. Jogorvoslat és Magatartási kódex

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál bejelentéssel bárki vizsgálatot kezdeményezhet arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsértés következett be, vagy annak közvetlen veszélye áll fenn. A Ügyfél ezen felül jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat –választása szerint – a Ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszékhez.

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 11.§(1) o) pontjában megjelölt magatartási kódex-szel a Digital Flash Cloud Kft nem rendelkezik.

phone+36 30 263 9394